جراجی پروتز گونه در اصفهان
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

جراحی پروتز گونه در اصفهان یکی از انواع جراحی های زیبایی است که با قرار دادن ایمپلنت روی استخوان گونه می تواند تاثیر شگرفی بر روی صورت و زیبایی آن داشته باشد. این انواع مختلف پروتز بر اساس نیاز و خواست بیمار و همچنین نظر پزشک متخصص انتخاب می شوند. کاشت گونه امروزه به عنوان یک جراحی بسیار محبوب و موثر صورت محسوب می شود که متقاضیان زیادی برای این کار اقدام می کنند.

 

پروتز گونه چگونه انجام می‌شود؟

جراحی زیبایی کاشت گونه بسته به بیمار با بیهوشی عمومی یا موضعی قابل انجام است. سپس با آماده سازی بیمار برای جراحی، برش های لازم یا در دهان یا به موازات پلک پایین ایجاد می شود. پروتز انتخاب شده قبل از جراحی در موقعیت صحیح روی استخوان گونه قرار می گیرد و با پیچ روی استخوان گونه ثابت می شود تا از حرکت نکردن آن اطمینان حاصل شود.

 

انواع روش‌های بزرگ کردن گونه

روش های مختلفی برای بزرگ کردن گونه وجود دارد که فرد می تواند با توجه به نیاز و خواسته خود یکی از آنها را انتخاب کند. در اینجا توضیحات جامعی در مورد موارد فوق آورده شده است:

تزریق فیلر یا ژل
یکی از راه های رایج برای بزرگ کردن گونه ها تزریق ژل یا فیلر است. ژل ها انواع و برندهای مختلفی دارند و هر کدام بسته به شرکت سازنده و کیفیت آن، ماندگاری متفاوتی دارند. مقدار مشخصی ژل با توجه به نیاز و خواسته بیمار در گونه تزریق می شود که در افزایش قیمت نیز تاثیرگذار است.

✓ توجه به این نکته ضروری است که تزریق ژل یا فیلر به گونه ها روشی طولانی مدت و دائمی برای بزرگ کردن گونه محسوب نمی شود و پس از مدتی اثر آن از بین می رود.

تزریق چربی
یکی دیگر از روش های بزرگ کردن گونه، تزریق چربی است. چربی مورد نیاز برای این کار از قسمت های مختلف بدن مانند شکم و پهلو که چربی اضافی وجود دارد، خارج می شود. استخراج چربی با کمک تکنیک چربی و میله ای نازک به نام کانولا انجام می شود. سپس با تصفیه چربی، مقدار مورد نظر چربی به ناحیه گونه تزریق می شود.

✓ این روش برای همیشه دوام نمی آورد و باید بعد از مدتی روش را تکرار کرد.

 

هزینه پروتز گونه در سال ۱۴۰۲ چقدر است؟

 

هزینه کاشت گونه برای افراد مختلف متفاوت است و نمی توان برای همه یک قیمت ثابت در نظر گرفت. در واقع، هزینه کاشت گونه بسته به عواملی که بر قیمت این روش تأثیر می‌گذارد، می‌تواند برای فرد کاهش یا افزایش یابد. برخی از عوامل مهم و موثر که بر قیمت جراحی کاشت گونه تاثیر می گذارد به شرح زیر است:

هزینه های حقوق پزشک
هزینه پرسنل اتاق عمل و بیهوشی
هزینه معاینه قبل از عمل
نوع تکنیک جراحی و نوع پروتز انتخاب شده است
سن بیمار و شرایط جراحی
دفتر تخصصی منطقه جغرافیایی

اطلاعات بیشتر در اصفهان سیصد و شصت 





:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: